Thursday, July 16, 2009

Long long long long day of shopping and me"relax"kan minda.......

today, kamariah kawan aku yang memang pemalas bila mai bab-bab kerja ni dah p ambik cuti half day....aku plak off fon pagi ni sb batt low...dia hantaq sms kat semua number hp aku yang ada dalam simpanan dia,tapi 1 pon x sampai kat aku n apa lagi,dengan bijak dia telah menelefon ke rumah aku...around 11.40,fon umah aku ring and my mum pick up the fon...

maria-"hello,boleh cakap dgn taqinah"
mama-"taqinah? sat na.....................qinah....qinah......(tong tong tong)...qina telefon...."
qinah-"ok ok..........hello....hello,hah.....apa????"
maria-"wei,hg dok tidoq lg ka??? hg x kuaq ka harini???"
qinah-"entah la,jas kata nak p dr lim amik ubat....tp x mai2 pon lg..."
maria-"wei,jom la kuaq....aku amik half day cuti ni...aku tak tahan la dok office...pening kepala aku....jom la wei....."
qinah-"k k...hang p call jas dulu,den hg roger aku balik...."
maria-"k k...."

lepas 10min............................

qinah-"wei,apa crita???"
maria-"jas dok tidoq....dia tak jadi kuaq la...."
qinah-"hah,aku nk p qbay....hg nak kita p qbay la....."
maria-"aku nak p gurney..."
qinah-"wei,hang gila ka...aku nak naik atas amik hg...den mai hantaq hg balik atas sana...kita p qbay dah...xyah dok bising..."
maria-"xpa...xpa...hang mai kt aku dulu,den sat g kita pikiaq lain....hg mai amik aku pkoi 1..."
qinah-"k k...jmp later....tata...."

pkoi 1.....

maria-"wei,jas join kita...nnt dia jumpa kita kt sana"
qinah-"ok r kalu mcm tuh...dia xmo p gurney ka..."
maria-"dia xmau p....."

den,kami dah smp qbay,jas tak sampai2 lg,padahal,pny dok bising call org mcm dah sampai...........den wen jas sampai...km pon shopping2....aku tak beli apa,depa 2 ja yg membeli....aku tgk ja sambil menahan nafsu untuk sign credit card.....habis shopping,kami pon p la makan kat JOHNNY......

semasa makan...................................

sesi yang paling diminati pon berlaku...............













sebelum makan....




nasi goreng nenas yang tanpa nenas...wakakakkaka....


selepas makan.....





-taqinah-jas-kamariah-

and the times flies so fat....really have a great day today.............. our shopping trip to be continue dis friday.....hehehehhe.....

No comments:

Post a Comment