Saturday, August 15, 2009

Fever-ness

trasa mcm nak fever je...my eye so hot and watery,my nose tersumbat nak flu,difficulty in breathing,whole body acking--->adakah ini tanda2 H1N1 menyerang???? oh TIDAK!!!!!!!!!!!!!

today is a super bz day 4 me....my hse buat kenduri tahlil n sambut puasa, ramai gila org yg mai....me kena extra exercise naik turun tangga angkat barang....alhamdulillah,everything goes smoothly...

habis kenduri, my bro ajak p youth park...bawa all the kids to playground....they were enjoying them self with the swing,sea saw,slides,dinasour n tak ketinggalan,i enjoy it too....hahahha...balik2 dr youth park, sampai umah, tukaq baju, on air con, on fan---------->TIDO!!!!! bestnyaaaaa.....

kla,now nak p sambung tido lagi....tmr need 2 go doc if im still on fever....minta2 not H1N1.....amin......

No comments:

Post a Comment